Beyonce and Jay-ZEarlier this week, the blog-o-sphere lit up with news that Beyonce had finally opened up about her marriage to Hov, admitting that she had a marriage contract with the Brooklyn rapper. The information was obtained from an interview in Neon Magazine, which the publication now claims was fabricated.

The German publication released a letter on Thursday (March 18), explaining that they had taken serious measures to verify the details of the interview, after it created such a buzz. "We do have serious doubts in the truth of many statements of the interview of Ms. Beyoncé Knowles published in Neon, Issue January/2010...The article was written by freelancer Ingo Mocek. The editors-in-chief have confronted Ingo Mocek with these doubts," they wrote. Mocek was apparently not able to confirm the statements. "Ingo Mocek was not able to verify certain statements, particularly the statements regarding a marriage contract of Ms. Knowles. Therefore, we assume that the interview did not take place as claimed by Ingo Mocek."

When editors were unable to verify that the interview actually took place, they proceeded to fire Mocek and issue an apology to Beyonce and her camp. "Neon dissociates itself from the content of the interview with Ms. Knowles. Neon subscribes to a high level standard of truthful journalism. Since Ingo Mocek has violated these standards severely, Neon has terminated all relationships with Ingo Mocek with immediate effect. We sincerely apologize to Ms. Knowles and her management for all personal inconvenience that may have arise due to the publication of this interview."

Beyoncé and her management have not issued any comments on the fabricated interview.